sobota 14. februára 2015

FOTO-RECEPT Bublanina (Valentín)

Ahoj,
dnes tu máme taký 'valentínsky' (aj keď som proti tomuto komerčnému sviatku, som za každú blbosť, takže som sa aj ja nechala strhnúť atmosférou :D) článok. Bude to recept na bublaninu, ktorú som ja spravila v takom valentínskom srdiečkovom štýle, no vy si ju môžete spraviť ako len chcete a kedy len chcete. Je to naozaj jednoduché a chutné. A podľa mňa aj celkom zdravé. Tak poďme na to!



Budete potrebovať: 
- cukor
- olej
- 2 vajcia
 - 1 kypriaci prášok
 - polohrubú múku
- mlieko
- ovocie (čerstvé/kompót)

Dobrovoľné: 
- práškový cukor
  - nejaké ozdôbky 


Postup:
1.) Hneď na začiatku si nahrej rúru na cca 180°C. Do misy nasyp 4PL cukru, 4PL oleja, vajcia, kypriaci prášok a 10PL múky.


2.) Všetko poriadne premiešaj varechou.


3.) Do zmesi prilej mlieko podľa potreby - aby to nebolo príliš tuhé, ani príliš tekuté. Tak akurát.


4.) Poriadne to rozmiešaj varechou.


5.) Nalej cesto na plech alebo do formy a na vrch poukladaj ovocie.


6.) Nechaj to piecť asi 25 minút. Nakoniec môžeš koláč pocukriť práškovým cukrom a ozdobiť ozdôbkami. DOBRÚ CHUŤ! :)


Dajte mi vedieť, či Vám bublanina chutila. A ako ste oslávili Valentína?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára