nedeľa 1. januára 2017

Môj rok 2016 vo fotkách

Ahojte, 
keďže rok 2016 je už minulosťou, rozhodla som sa ho nejakým spôsobom zhrnúť a najviac sa mi pozdávala práve takáto forma - predvediem vám môj rok 2016 prevažne fotografiami.
Všetci hovoria, že rok 2016 bol zlý, ale ja si to nemyslím. Pravda, nebol najľahší a objavilo sa v ňom viac tmavých a ťažkých momentov ako v predošlých, ale som rada. Myslím, že ide hlavne o to, ako ste sa k týmto okamihom postavili. Mňa to všetko posunulo ďalej, mám pocit, že za tento rok som prešla neuveriteľný kusisko cesty, zmenila som sa k lepšiemu. Rozhodne to bol prelomový rok.




Hneď na začiatku roka som prešla na vegánstvo, začala som si veľmi užívať jedlo a to ma drží až doteraz.


Niekedy vo februári som si ostrihala vlasy celkom nakrátko a na začiatku marca som sa objavila na AnimeShow ako Negasonic Teenage Warhead z filmu Deadpool.


Krátko nato sme sa s dievčatami zapojili (už druhýkrát po sebe) do súťaže Družinka roka 2016.


Na výlety do prírody som chodila rozhodne častejšie ako rok predtým.


S Alickou sme preliezli azda celý Sklabinský hrad, odhora až dole.


Tento rok sa našej kobylke tiež narodilo žriebätko a aj s nimi sme sa zúčastnili Slovanskej vatry, okolo ktorej sme nakoniec tancovali až do hlbokej noci.


Môj rok 2016 bol rozhodne plný kultúry, po prvýkrát som navštívila galériu Danubianu v Bratislave (a neuveriteľne sa mi tam páčilo) a bola som na mnohých divadelných predstaveniach.


Medzi inými som sa pridala aj k Mládeži Červeného kríža, vďaka čomu som zažila niekoľko úžasných akcií a spoznala niekoľkých zaujímavých nových ľudí.


Môj rok 2016 sa rozhodne niesol v zmysle spontánnych akcií, vďaka ktorým som sa zblížila s niekoľkými ľuďmi, spoznala nových ľudí a nové miesta a z ktorých som si odniesla neskutočné množstvo skvelých skúseností a spomienok.


Taktiež som strávila krásne dva týždne vo Fínsku, odkiaľ som si tiež odniesla kopu nových skúseností a skvelých spomienok.


S niekoľkými ľuďmi som sa veľmi, veľmi zblížila a našla som takú svoju partiu, tiež som práve s nimi objavovala zákutia nášho malebného mestečka a štátu.


Ďalšie výlety, prehlbovanie vzťahov a spoznávanie nových ľudí.


Naša trieda organizovala tohtoročným primánom (prvákom) pasovanie, takže som preskúšala svoje schopnosti aj v tomto smere.


A bolo toho omnoho, omnoho viac. Hádky a uzmierenia, rádoby prvé lásky, skúšanie množstva nových vecí, objavovanie nových miest, naučila som sa omnoho lepšie pracovať so svojimi emóciami, znova som sa pridala do redakčného tímu nášho školského časopisu (čo bolo jedno z najlepších rozhodnutí, ktoré som tento rok spravila), moje ciele, sny a priority sa úplne zmenili, všetko sa pohlo k lepšiemu. Som za tento rok veľmi vďačná, som s ním viac ako spokojná a do nového vchádzam s čistým štítom, natešená na ďalšie skvelé akcie a ľudí.
Všetkým vám prajem krásny nový rok 2017, užite si ho naplno a po svojom 

2 komentáre:

  1. Veľmi sa mi páči optimizmus, s akým si rok zhrnula, predsa len, tvoj článok ma prinútil sa zamyslieť nad tým, že 2016 pre mňa nebol až taký hrozný, ako som si myslela.
    Prajem ti veľa skvelých chvíľ, splnených snov, úžasných ľudí a super zážitkov. :)

    OdpovedaťOdstrániť