pondelok 6. októbra 2014

Náramky priateľstva

Ahojte! Dnes je tu taký update staršieho článku (ktorý som pri renováci blogu zmazala) - DIY na náramky priateľstva. Myslím že tieto náramky sú už dosť známe a rozšírené, ale určite sa nájde niekto, kto by sa to rád naučil. :) A budú tu aj nejaké (z môjho pohľadu) zložitejšie návody, takže si z toho niečo zoberú aj tie šikovnejšie. Tak dúfam že sa vám článok bude páčiť a hor sa do čítania! :)



Pomôcky: Bavlnky, zatvárací špendlík (alebo lepiacu pásku, či pomocnú ruku), nožnice. Keď vám to pôjde lepšie, môžete použiť napríklad aj korálky a koniec náramku môžete zviazať alebo použiť rôzne ukončenia. Fantázii sa medze nekladú :)



Postup: 
1. Nastrihajte si približne 1 meter dlhé farebné bavlnky (na začiatok bude dobré, aby ste mali každú bavlnku inej farby, pôjde to jednoduchšie). Na základný (najjednoduchší) náramok budete potrebovať 8 bavlniek. Tie zviažte uzlíkom a pripnite zatváracím špendlíkom na posteľ, vankúš... (Alebo prilepte lepiacou páskou o stôl, dajte do ruky kamarátovi/ke)


2. Začíname prvou bavlnkou zľava - v tomto prípade je to žltá. Preložíme ju cez druhú (oranžovú) bavlnku a následne prevlečieme cez vzniknutú slučku. Tento krok zopakujeme ešte raz (tou istou bavlnkou!) a tradá! Máme prvý uzlík.


3. Ostatok je jednoduchý - 2. krok opakujeme tou istou bavlnkou na všetkých ostatných (až po čiernu).


4. V ďalšom prúžku sa stáva hlavnou druhá (oranžová) bavlnka. Jednoducho s ňou spravíme to isté, čo so žltou.


5. Teraz už nám zostáva jediné - opakovať to až do konca. Nie je to také ťažké, však? :)


A ako som sľúbila, dám vám sem ešte nejaké tie zložitejšie vzory a návody:





- Ďakujem vám za prečítanie, dúfam že sa vám článok páčil a prajem vám len to najlepšie! ^^
-Betka


4 komentáre:

  1. Popravdě se mi tyhle náramky líbí víc než ty gumičkové :D
    Super návod (nebo návody? :D), určite vyzkouším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne ^^ Ďakujem, určite vyskúšaj a pošli mi fotku výsledku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keby tie fotky neboli skopírované...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale ja som netvrdila že sú moje :) Mám ich z internetu a to z jedného jednoduchého dôvodu - pokazil sa mi foťák a nejdú mi skopírovať fotky do PC, preto v poslednej dobe využívam fotky z internetu ;)

      Odstrániť