piatok 31. októbra 2014

Halloween

Ahojte! Konečne nový článok! :) Teda, skôr foto-post. Taký halloweensky :) Budú to fotky z halloweenskej prespávačky na skaute. Nie je ich veľa, ale naozaj sa mi páčia. neskôr by ste mohli čakať aj strašidelný príbeh o mojej a kamarátkinej maske (boli sme akože dvojčatá. No, minimálne sestry :D). Tak ideme na to! :)

___________________________________________________________________
Naľavo ja, napravo Viky (Kaktus)

Naša zborová vedúca Julka (Jerry)

Evica

Naľavo Sarah (klobúčnik), v strede Evka, napravo Ninka

Naľavo naša radkyňa Betka, vedľa nej Braňo (Kakauko), Peťo a úplne napravo Mišo (Vynálezca)

Sarah (klobúčnik)

Viky (Kaktus)

Viki (Kaktus) - Chubby Bunny Challenge (vyhrala som)

Ja - Chubby Bunny Challenge (vyhrala som)

Vľavo Evka, vpravo Ninka

Fotka skupinového fotenia :D

Vľavo ja (s Puffym), vpravo Viky (Kaktus so svojím zajacom)

Sarah (klobúčnik s kanvicou a zajacom v nej :D)

Vľavo ja, vpravo Viky (Kaktus)

Vľavo Evka, vpravo Ninka

Vľavo ja, vpravo Viky (práve sme reprezentovali náš príbeh :D)

Vľavo ja, vpravo Viky (Kaktus)

Evica

Viky (Kaktus)

Vľavo Evka, vpravo Sarah

Vľavo Sarah, v strede Evka, vpravo Ninka

BONUS - Braňov pokus o klik s Viky na chrbte :D

-Dúfam že sa páčilo a Halloween si užijete rovnako ako ja :)
-Vaša Betuš 

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem(e) :) Mimochodom, niekedy teraz by mal pribudnúť ďalší foto-post z mojej a Vikinej oslavy :)

      Odstrániť