nedeľa 18. januára 2015

Recenzia - Rimmel Stay Matte púder

Ahojte krásky, 
konečne som sa dostala k napísaniu článku, dokonca sa prekonávam a píšem recenziu! Recenzie mi veľmi nejdú, tak dúfam, že sa mi podarí napísať to aspoň obstojne. Keďže vlastním púder Stay Matte od Rimmel-u (na ktorý je naozaj veľa recenzií, lenže s väčšinou nesúhlasím :D), tak som sa rozhodla, že ho po niekoľko mesačnom používaní zrecenzujem. Tak, ide sa na to!

Začala by som obalom - je jednoduchý, celkom pekný (ako sa hovorí, v jednoduchosti je krása), no v tomto smere by nemalo ísť len o výzor. Vrchnáčik je úplne o ničom, veľmi jednoducho sa rozbije. Nehovorím o to, že je niekto natoľko šikovný, že si ho rozšliapne. Hovorím o tom, že s ním nič nerobíte, máte ho odložený v taštičke na poličke a zrazu je prasknutý a kus z neho chýba. Jednoducho, celé zle.

Vpravo, nad nápisom Stay Matte a pod značkou si môžete všimnúť prasklinu,
ktorá vznikla pri LEŽANÍ V POLIČKE. 
Zboku mi dokonca chýba kus vrchnáčika.
Teraz už prejdem na samotný púder. Kryje celkom pekne, robí krásnu hladkú pleť, pekne sa nanáša, ale, zvýrazňuje suché miesta. Aspoň mne. A výdrž? Hrôza. 99% blogeriek a youtuberiek tvrdí, že tento púder vydrží na tvári 6-8 hodín. Blbosť. Neviem, či som divná alebo čo, ale mne zlezie tak po 30 minútach, najneskôr do hodiny. 


Zhrnula by som to asi takto: 

+ Pekné balenie                                    - Balenie za nič nestojí, rýchlo sa rozbije
+ Dobré krytie                                       - Zvýrazňuje suché miesta 
+ Dobre vyhlaďuje                              - Hrozná výdrž 
+ Pekne sa nanáša

Síce je kladov viac ako zápor, ja osobne ho určite vymením, pretože sa mi naozaj nechce prepudrovávať si tvár každú polhodinku. 


A čo Vy? Súhlasíte so mnou, alebo ste naopak zástancom púdru Stay Matte? Alebo ste ho ešte neskúšali? A nakoniec - páčil sa Vám tento článok? Myslíte si, že by som mala písať viac recenzií?




4 komentáre:

  1. Tento pudr mám také doma a ještě jsem se neodvážila s ním na pleti vyjít ven. Nevím, jak u ostatních, ale v mém jsou samé třpytky a je jich tam opravdu spousta. Proto se ani do dalšího testování nepouštím a musím si pořídit jiný. Jinak opravdu pěkná recenze.

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s tebou (hlavne s tým rozbíjaním :D ) Preto som dnes uvažovala nad týmto Stay mate a Match perfection :) A vybrala som ten druhý a urobila som dobre :D Match je lepší a páči sa mi že je taký kompaktný (či ako sa to píše :D ) hádam vieš čo myslím :D Každopádne pokračuj v recenziach idú ti :)
    BTW: Mega playlist :3

    -Kaktus ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola s tebou :D A počula som aj to komentovanie :D A ďakujem a ďakujem :)

      Odstrániť