štvrtok 8. januára 2015

#OOTD - No.1

Ahojte krásky! :) Mohli ste si všimnúť, že som zas trošku zmenila výzor blogu. Za úpravu hlavičky by som sa chcela poďakovať blogerke Lei, lebo ja som v tomto neuveriteľné nemehlo. S HTML kódom sa pohrám, dokonca pridám padajúce vločky, rozbaľujúcu sa lištu so stránkami, playlist, ale hlavičku proste neupravím. 

Ale už k článku. Rozhodla som sa, začať robiť #OOTD (Outfits of the day) "články". Dnes vám (aj s mojimi kamarátkami - adminkami na poradni predstavím 3 outfity. Myslím, že to k úvodu stačí, tak hor sa na fotky!

____________________________________________________________

Čiapka - Tally Weijl
 Náhrdelník - Tally Weijl
Bunda - C&A


 Tričko - New Yorker
Košeľa - New Yorker

Nohavice - Gate
Topánky - CCC

____________________________________________________________



 Čiapka - Tally Weijl
Náhrdelník - Tally Weijl

 Sveter - Gate
Tričko - Tally Weijl

Nohavice - Gate
Topánky - Max Sport 

____________________________________________________________


 Bunda - Tally Weijl 

Tričko - C&A

Nohavice - Gate
Topánky - CCC 


Dúfame, že sa Vám článok páčil a že ste sa niečím inšpirovali. 
-S pozdravom, Vaša Betka :)

2 komentáre:

  1. Výbornè veĺmi sa mi to páči ♥♡♥ mali by ste to robiť častejšie... ;-) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :) Budeme to (pravdepodobne) robiť každý mesiac:)

      Odstrániť