utorok 6. januára 2015

Nerd TAG

Ahojte krásky! Dnes som tu zas s ďalším TAGom, dúfam že sa bude páčiť :) Je to niečo také nie celkom obyčajné (aspoň nie na blogoch, ktoré sú viac menej beauty), ale snádˇvám to nevadí. Myslím že môžme ísť na to!


1. Najobľúbenejší superhrdina? 
-Tak toto fakt neviem... Mám viac adeptov: Hulk, Captain America, Iron man (Tony je moje zlatíčko), Čierna vdova (aj keď neviem, či sa počíta ako superhrdinka), Cat woman, Thor...

2. Startrek alebo Starwars? 
-Priznám sa, že som nevidela ani jedno, ale ak by som si mala vybrať, asi skôr Starwars, to aspoň trošku poznám.

3. Obľúbený/á spisovateľ/ka? 
-Ešte pred 3 mesiacmi by som na toto odpovedať nevedela. Ale teraz? Jednoznačne Markus Zusak.

4. Marvel alebo DC comics?
-Marvel!

5. PS, Xbox alebo Wii? 
-Keďže ho mám doma, tak si vyberám Wii.

6. Obľúbený predmet v škole?
-Tak to naozaj neviem. Fyzika? Matematika? Literatúra? Angličtina? Nemčina? Možno telesná? Naozaj neviem. Ale ak by som si mala vybrať, asi poviem etiku.

7. Harry Potter alebo Pán Prsteňov? 
-Harry Potter.

8. Obľúbená počítačová hra? 
-Jednoznačne Skyrim. 

9. Aká by bola tvoja supersila? 
-Rada by som vedela lietať, ale pri mojom strachu z výšok by to asi nedopadlo dobre. Možno cestovanie časom?

10. Supersila, kterú máš, ale je ti úplne na nič...?
-Dokážem minúť fúru peňazí, ani neviem ako. A pritom si vlastne nič nekúpim.

11. Thor v Rokforte alebo Harry v Asgarde? 
-Myslím, že Thor v Rokforte by bol zábavnejší.

12. Aký kúzelný predmet by si chcela mať?
-Neviem či sa to dá považovať za kúzelný predmet, ale asi sónický šroubovák. Alebo Tardis.

A nakoniec tagujem 3 blogerky:
Bett™

Dúfam, že sa vám TAG páčil :)
-S pozdravom, Vaša Betka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára