piatok 23. januára 2015

10 vecí, ktoré posledný mesiac naozaj potrebujem

Ahoj krásky,
dnes mi napadlo, že by som mohla spraviť niečo ako Winter needs, ale keďže ja nemám žiadne Winter needs, rozhodla som sa napísať článok 10 vecí, ktoré posledný mesiac naozaj potrebujem. Myslím, že ma asi veľa z vás nepochopí a budete sa čudovať, ale dúfam, že sa nájdu aj také/í, ktoré/í ma pochopíte, možno so mnou v niektorých veciach aj súhlasíte. Myslím, že môžme ísť na to! :)


1. Harry Potter - V poslednej dobe fakt letím na Harrym. Každý deň pozerám minimálne jeden film + momentálne čítam 1. knihu Harryho. Po anglicky. 


2. Kindle - elektronická čítačka kníh. Toto celkom nadväzuje na 1. bod. Mám všetky knihy týkajúce sa Harryho aj po anglicky, ale iba v elektronickej podobe. A tu nastupuje Kindle.


3. Nivea - Nikdy som nemala rada krémy, zvlášť tie mastné, no za Január som si brutálne obľúbila Niveu. Musím ju mať so sebou všade.


4. Náhrdelník Tattoo choker - Nie preto, že by som si bez neho pripadala škaredá, alebo čo (aj keď, je pravda, že tento malý kúsok plastu alebo čo to je, dokáže zmeniť štýl celého outfitu), ale preto, že mám na ňom takú gorálku s ktorou sa stále hrám, keď to nemám na krku, neviem čo s rukami.


5. Čaj - Keďže je dosť sychravé počasie, ráno býva chladno + ja mám nejakú virózu, skoro stále pijem čaj. 


6. Arctic Monkeys (a pár iných úžasných pesničiek, ktoré som objavila). Myslím, že k tomuto netreba veľa písať. Jednoducho som si obľúbila Arctic Monkeys a našla som viac dobrých pesničiek.


7. Rúž Essence 11 Nude Love - Pôvodne som mala v pláne kúpiť si úplne diametrálne iný odtieň, no nakoniec som si kúpila tento. A som naozaj rada! Keď ho mám na perách, vyzerá to, akoby som ich také mala prirodzene. 


8. Mobil a slúchadlá - Toto tak trošku naväzuje na bod č.6, no nie úplne. Slúchadlá sú viac-menej jasné. Využívam ich (samozrejme, že na to potrebujem aj mobil :D) najmä v škole. No ten mobil som sem nenapísala len kvôli hudbe. Vždy, keď sedím večer v diaľkovom autobuse, napadá ma, čo by som mohla napísať. Takže, moje príbehy sú väčšinou z autobusu.


9. Blogy, Wattpad - Myslím, že k tomuto naozaj nič netreba. Jednoducho nemám v poslednom čase náladu na knihy, ale strašne ma chytilo čítanie blogov a príbehov na Wattpade.


10. Vážne rozhovory - Ľudia, ktorí ma poznajú iba z videnia si asi myslia, že toto je blbosť. No nie je to tak. Áno, som šialená, ale dá sa so mnou aj normálne porozprávať. Dokážem sa nad vecami hlbšie zamyslieť a to isté vyžadujem aj od svojich kamarátov.


A čo vy? Aké veci posledný mesiac potrebujete vy? Máte so mnou nejaké spoločné?

2 komentáre:

  1. Náhrdelník je moc hezký a tu rtěnku mám taky, úplně jsem se do ní zamilovala! :3 :D
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť