nedeľa 16. marca 2014

Som späť po "menšej" pauze :D

Ahojte :) Prepáčte ale nejak som nestíhala :D aj som mala pár návrhov na články, aj som mala materiál (HAUL, outfity, sila make-upu) ale nemala som žiadneho pomocného anjela ktorý by to nafotil :D ale ak si ešte chvíľu počkáte.. Tento víkend idem na 3 dni (od piatku) do Bratislavy na jeden festival (asi vás to nezaujíma ale ja sa strááášne teším) - AnimeSHOW! :D :3 Takže spravím vlogový víkend s jednou kamoškou a ešte pár babami ktoré zatiaľ nepoznám ale moja Aiko áno :3 a ten ďalší víkend budem u inej kamošky, s ktorou natočíme TAGy, challenge a ešte niečo :) možno aj pár vlogov :3 nejaký challenge bude možno aj v utorok alebo stredu :D uvidíme :D máte sa na čo tešiť ;)

Na krúžku sme sa bavili :D a mne sa chcelo gifovať :3
P.S. To je Aiko ^_^

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára