utorok 18. februára 2014

Kozmetické nákupy

Celý môj dnešný nákup - v DM ;)

Ahojky! :) Dnes som si bola nakúpiť pár kozmetických vecičiek, tak som sa rozhodla, že o tom napíšem článok :) Asi na to ešte spravím aj recenzie (a nielen na to), tak sa máte na čo tešiť! :D




Ako prvý, vám predstavujem štetec na púder - Powder Brush od Essence. Stál, myslím, 3,29€. Je úplne mäkkučký a púder sa ním nanáša a roztiera celkom ľahko. Bol v takom celkom peknom obale ktorý si asi nechám a budem ho používať :D Síce by podľa mňa mohol byť lacnejší (vyšiel ma asi dvojnásobok ceny púdru) ale je naozaj dobrý.


Ako ďalší tu mám tenký štetec na očné tiene - Eyesshadow Brush, tiež od Essence.Stál 1, 39€. Je trošičku tvrdší, tiene sa s ním nanášajú a roztierajú úplne mega-giganticky-úchvatne :D Bol takisto v obale, ktorý budem používať. Aj tento bol podľa mňa drahší ako by mohol byť... Ale nebol až taký drahý ;) Ale zatiaľ sa mi zdá celkom dobrý.


A ide sa ďalej! :D Ďalší produkt na zozname je púder od S-he Stylezone - Mineral Compact Powder. Keďže som bleduľa, mám odtieň 001. Skúšala som ho a celkom mi vyhovuje ^^ Trvanlivosť ani nič podobné vám zatiaľ prezradiť neviem :D ale zatiaľ sa mi zdá celkom dobrý :)
P.S. Stál 1,77€ ^^ (konečne niečo čo nie je predražené. Jéé! :D)


Potom tu mám ešte podkladovú bázu pod očné tiene od Essence - I ♥ Stage. Zatiaľ funguje dobre a tiene na nej pekne držia a vynikajú. Stála myslím 2,69€... A to je asi všetko čo k nej teraz napíšem :) (Cena je asi 2,69€)


K podkladovej bázi mám aj tiene od Miss Sporty - Smoky eyes (Miss Sporty eyeshadows quatro - 403 Brown eyes). Stáli asi 1,99€ a k nim toho viem trošku viac :) S tieňmi od Miss Sporty mám akú-takú skúsenosť. Na mojej pleti vyzerajú dobre a vydržia celkom dlho. Veľmi sa z nich nepráši a sú trblietavé! :D (čo je pre mňa veľké plus :D)


Posledná položka môjho nákupu sú očné linky v pere od Essence - Eyeliner pen (Extra longlastic). Majú krásnu čiernu farbu a zužujúci sa "hrot" (dúfam že viete čo myslím :D) takže sa s tým dajú nakresliť ako tenké, nenápadné linky, tak aj hrubé a výrazné. Drží celkom pekne a myslím že vydrží celý deň. Mylsím že stála 2,69€ - ale nie som si istá :)

Takže, tu sú moje dnešné nákupy :D Časom vám pridám aj recenziu na každý z týchto produktov - tak sa máte na čo tešiť! :D 
Pá, pá miláčci ;)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára