utorok 7. januára 2014

New year's TAG 2014


Rozhodla som sa, že vám spravím aj nejaký ten TAG. Tento sa mi celkom páči a keďže ja ešte rok  nemôžem zhrnúť (lebo blog mám iba od augusta a robila som na ňom málo) a popravde ani by som ho zhrnúť nevedela :D tak som sa rozhodla že spravím tento TAG. Otázky som trošku zredukovala, lebo nie všetky boli kompetentné s mojím vekom alebo sa mi proste nepáčili. Dajte mi vedieť či sa vám páči a či by som takéto články mala robiť častejšie. :)




  1. Podnikla si tento rok niečo, čo si dosiaľ neskúsila?                                                                              - Áno. Zalietala som si na Superfly Tatralandia :) Určite bolo ešte niečo ale nespomeniem si :D
  2. Udiala sa nejaká väčšia zmena?                                                                                                          - Áno, presťahovali sme sa :)
  3. Bola si niekde v zahraničí?                                                                                                                  - Za rodinou v Španielsku. :)                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                         
  4. Výhodný nákup?                                                                                                                                - Keď som bola v bufete a predavačka mi vrátila o polovicu viac :D A v Španielsku som kupovala darčeky a nablokovali mi len 3 veci a ja som ich kúpila 5 :D
  5. Chýba ti niečo z minulého roka, čo by si uvítala v budúcom?                                                                - Neviem. Asi niektoré akcie s kamoškami, rodinou...
  6. Aktivita/činnosť, na ktorú si nemala minulý rok čas a  ktorej by si sa chcela viac nasledujúci rok venovať?                                                                                                                                            - Určite šport. Už dávnejšie som chcela začať, ale nevydalo :) A trochu aj učenie.
  7. A naopak - existuje niečo, v čom by si chcela ubrať?                                                                          - Asi rozprávanie a vytáčanie ľudí :)
  8. Najlepšia kniha, ktorú si tento rok prečítala?                                                                                         - Všetky čo som čítala boli dobré. Pár ich bolo o trošku horšie ale kebyže mám všetky tie dobré            vypísať tak by sme tu boli do ďalšieho silvestra :D
  9. Najväčší objav na hudobnom poli?                                                                                                      - No, za tento rok mám jediný hudobný objav :) takže to sú Avenged Sevenfold :)                                                                                                                                                                                                                                                                
                                                                                              
  10. Na čo si najviac hrdá v osobnom živote?                                                                                             - Zlepšil sa mi vzťah s maminou :) to je určite na prvom mieste. Potom som si našla kamošku ktorá mi   "pasuje" viac ako ostatné a zlepšila som si vzťahy s viacerými ľuďmi. :)
  11. Najväčší omyl?                                                                                                                                   - Asi to, že som si najprv myslela že moja terajšia BFF je totálna krava :) lebo je to úúúplne naopak :)
  12. Cítila si sa - všeobecne - lepšie alebo horšie než rok predtým?                                                            - Jednoznačne lepšie. 
  13. Za čo si utratila najviac peňazí?                                                                                                           - Asi za všelijaké sladkosti, pitia, náušnice a podobné blbosti. :)
  14. Želala si si niečo čo sa ti splnilo?                                                                                                         - Ani nie. Ja si v podstate už niekoľko rokov tak trošku prajem (tento rok je tá "túžba" silnejšia) jednu    vec a tá sa mi stále nesplnila.        
  15. A želala si si niečo čo sa ti nesplnilo?                                                                                                   - Na to som už v  podstate odpovedala ;)
  16. Čo si podnikla v deň svojich narodenín?                                                                                              - Učila sa v škole :D viac si nepamätám :) (nebojte sa, nebola som opitá)
  17. Je niečo, čo by mohlo tvoj rok 2013 urobiť lepším než bol?                                                                - Asi to, keby som sa s maminou toľko nehádala a viac sa učila :) Inak asi nič.
  18. Kto/čo ti tento rok zlepšoval/o náladu?                                                                                               - Naše zvery a kamošky :)                                                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                              
  19. Kto/čo ti tento rok chýbal/o?                                                                                                              - Asi nič :) No, trochu kamošky zo starej školy. :)
  20. Najväčšie želanie v tejto chvíli?                                                                                                           - Aby som mala s maminou ultra super čuper vzťah, aby ma mali ľudia radšej, aby som mala lepšie        známky, aby mi zostala kamoška a aby bola stále taká aká je (s vyladením pár "múch"), aby sme        boli všetci zdraví, aby som mala viac čitateľov, aby vás môj blog bavil... A samozrejme stále                zostáva to jedno nesplnené prianie. :)
  21. Čo sa chystáš zmeniť budúci rok?                                                                                                       - To čo môžem zo všetkých tých prianí zariadiť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára