nedeľa 7. júna 2015

Vlasy - korunka krásy 3.ČASŤ - Normálne vlasy

všetci moji kamaráti sú niečím zaneprázdnení a ja by som chcela svoj čas nejak vhodne využiť (nie len čučaním na seriály, drtením PC hier a podobne), tak som sa rozhodla, že napíšem článok. Rada by som konečne dokončila túto sériu. No a potom pravdepodobne začnem podobnú sériu o pleti. Ak máte nejaké nápady na články, tak mi určite dajte vedieť!



Ako sa starať o normálne vlasy?
1. Umývaj si ich čo najmenej. Máš normálne vlasy, ideálny typ, tak načo ich zbytočne zaťažovať kopou prípravkou a častým umývaním?

2. Pozor na končeky! Toto je taká všeobecná rad. Používaj kondicionér, pravidelne sa dávaj podstrihnúť, nech máš pekné končeky. Zničené vlasy naozaj nie sú pôsobivé. Keď sa na končeky vykašleš, tak príde moment, kedy ich budeš mať zničené tak, že polovica vlasov bude musieť ísť preč a to pravdepodobne nechceš.

3. Ochrana, ochrana, ochrana. Chrániť treba aj vlasy. Pred žehlením, kulmovaním, či obyčajným fénovaním si ich VŽDY nastriekaj sprejom na ochranu pred teplom. Blíži sa leto a slniečko začína páliť. Nos klobúky, šiltovky, šatky. Ochránia tvoje vlasy pred vysušením, pokožku tvojej hlavy pred spálením (áno, dá sa to, som živým dôkazom) a ešte ťa aj chránia pred úpalom. V zime nos zase teplé čiapky, ktoré ťa zohrejú a vďaka nim zažívajú tvoje vlasy menšie teplotné šoky a sú krajšie.

4. Vlasy nie sú jedlo. Neobhrýzaj si končeky, neobtŕhaj si ich. Vlasy budú neforemné, obtrhané, budú mať škaredé končeky. A to nadväzuje na bod číslo 2.

Tip No. 1 - Nudia ťa stále rovnaké rozpustené vlasy? Zapni internet a hľadaj. Budeš prekvapená koľko rôznych, zaujímavých a jednoduchých účesov sa dá nájsť. A to aj v prípade, že máš krátke vlasy.

Tip No. 2 - Zdajú sa ti tvoje vlasy fádne? Obyčajné? No nechceš si ich farbiť? Mám pre teba jednoduchú radu - ostrihaj sa! Iný účes ti môže pristať viac a môže ťa zmeniť na nepoznanie. Máš vlasy ostrihané dorovna? Nechaj sa ostrihať dopostupna! Alebo naopak. Nechaj si ostrihať ofinu, úplne si skráť vlasy... Možností je kopa.

Tip No. 3 - Vlasy sa ti motajú? Nedajú sa rozčesať? Česanie ťa bolí? Skús inú kefu, hrebeň! Možno ti ten typ, ktorý maš nevyhovuje a niečim iným by to šlo lepšie.

Máš práve ty tento typ vlasov? Máš nejakú radu, ktorá by v tomto smere pomohla ostatným? Robíš niečo z vyššie spomenutých vecí?

2 komentáre:

  1. This has been really helpful. I've just found your blog and I love it!! I'll be sure to follow you. Maybe give my blog a look?

    Sorry if you don't understand this. I'm English :)

    Keep Smiling!
    InnerSmile xxx

    ~ innersmile13.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť