utorok 18. novembra 2014

Phylosophical TAG

 Ahojte! :) Po 2 týždňoch je tu konečne niečo nové - ďalší TAG. Keďže ste chceli TAGy, tak som si našla jeden taký nezvyčajnejší a zaujímavejší, ktorý pravdepodobne nepoznáte. Dúfam, že sa vám bude páčiť! 
 

1. Konvertovala by si na inú vieru, keby tvoj snúbenec bol príslušníkom iného náboženstva?
 Nie. Nemôže ma do niečoho nútiť. A určite ma nemôže nútiť niečomu veriť.

2. Je koniec sveta, a ty môžeš zachrániť šesť ľudí - kto budú tí šiesti ľudia?
Fú, tak toto je dosť ťažká otázka. Zachránila by som tých 6 osôb, ktoré by som mohla zachrániť, aj keby som ich nepoznala :)

3. Je šťastie iba ilúziou? Je reálne, len keď ho s niekým zdieľaš? Prečo alebo prečo nie? 
Nie je len ilúziou. A je reálne vždy, ale keď ho s niekým zdieľame, je ešte lepšie.

4. Aký by bol obal tvojej biografie - možno napísanej niekým, kto ťa vôbec nepoznal? 
Nechcela by som, aby to písal niekto kto ma nepoznal. Ale asi by mala taký obal, aký by si on vybral.

5. Keby nadávkami neboli slová ako kur*a, ko*ot, aké slová by to boli?! 
Ľudia by si vymysleli iné. Napr. koťuha.

6. Napíš šesť-slovný koláčik šťastia. 
Lot of ways, just one sense.

7. Prečo podľa teba existuje obočie?
Aby nám nepadali špiny do očí, je to ochrana.

8. Keby si mohla mať v telefóne iba jeden kontakt, kto by to bol? 
Asi mamina.

9. Tvoj bucket list je obmedzený na štyri želania. Aké by to boli? 
1. Chcem byť šťastná.
2. Chcem mať šťastnú rodinu.
3. Chcem sa pozrieť do sveta.
4. Chcem robiť to, čo ma baví a byť v tom dobrá a úspešná.

10. Najprv sa úplne preberieš alebo otvoríš oči? 
Ako kedy.

11. Kedy/vďaka čomu sa cítiš nekonečne príťažlivo?
Fakt neviem...

12. Napíš básničku, ktorú by si si nalepila na chladničku. 
Ja by som si tam nalepila básničku, ktorú napísala Sarah, neuveriteľne sa mi páči ^^

13. Bojíš sa starnutia? Prečo? 
Nie.

14. Keby bola jedna osoba, s ktorou by si sa mohla opiť, bozkávať atď a potom to všetko zvaliť na alkohol, kto by to bol? 
Nikto. Niečo také by som nespravila.

15. Existuje dokonalosť? Keby nebolo slovo "dokonalosť", čo by ho vyjadrovalo namiesto toho? 
Dokonalosť neexistuje. A naozaj neviem, niekto by niečo vymyslel.

16. Prvú kniha, ktorú uvidíš, ktorá ma viac než 300 strán, otvor na strane 136 a napíš prvú vetu. Napíš o nej. 
-Stáli pred obchodom Frau Dillerovej, opierali sa o vybielenú stenu.-
Neviem čo také by som k tomuto napísala. Asi toľko, že je to veta z tej najúžasnejšej knihy ❤ A je to ešte z toho šťastného obdobia. (T.j. ešte pred náletmi, ešte keď všetci žili. Možno okrem Lieselinej mamy a brata Wernera.)

17. Kto ťa najviac rozosmieva? 
Asi ja. Inak kamaráti, rodina, učitelia :D

18. Vymenuj jednu vec, na ktorú si hrdá/ktorú si vážiš, o ktorej si myslíš že sa jej nedostáva dostatok ocenenia alebo chvály od ľudí z tvojho okolia? 
To, že naše mesto aj štát sú pekné. Nikto si to nevšíma. A potom také tie malé, pekné veci. Všetci si všímajú tie veľké a zlé.

19. Keby si mohla niekoho obžalovať za falošnosť alebo za mrchovnosť [moje nové slovo :D], koho by si obžalovala a ako by si to urobila? 
Momentálne nikoho takého nepoznám.

20. Prepíš jednu slohu z tvojej obľúbenej pesničky. Musí znieť dobre, keď ju nahlas spievaš spolu s hudbou piesne.
Tak teraz neviem :D Ale asi:
"Iba jeden život s tebou,
mi celý nestačí, mi nestačí.
Lebo s tebou žiadne nebo
sa nikdy nemračí, sa nemračí."

-Snáď v najbližšej dobe dostanem nejaký nápad a konečne napíšem nový článok, no neviem, neviem. Ak máte nejaký nápad, prosím, dajte mi vedieť :)
-S pozdravom, Vaša Betka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára