piatok 3. januára 2014

Predvianočné, Vianočné, Povianočné a Silvestrovské nákupy

Ahojte :) Dnes tu mám nákupy :) Pokúsim sa napísať aj ceny, ale neviem či sa mi to podarí. Tak dúfam že sa vám to bude páčiť a hor sa do čítania! :)




Fialové tričko s dlhými rukávmi a potlačou - Reach out for the stars
Obchod KIK, Campo Di Martin, (v Martine - nečakané, však? :D)


Bodkovaná Roxy taška cez plece:
Snowboard online - TU!
Cena: 24,77€ (v zľave)


Balíček Rexona (sprchové mlieko a deodorant): 
Dostala som ho na Vianoce, ale počítam s tým že ho zoženiete v DM alebo v nejakej inej drogérii


Svietivo ružová mikina s kapucňou:
H&M (Barcelona - ale myslím že to zoženiete v každom H&M)


Teplé Vianočné legíny:
Textil&obuv - M&X (taký číňak na pešej v MT - neďaleko sporiteľne či čo to je :D)
Cena: 9,00


Čierne džínsy (s fialovým diamantom na gombíku a všetkých cvočkoch :3):
Obchod KIK, Campo Di Martin, (v Martine - znova :D)


Farebná fliska:
Obchod KIK, Campo Di Martin, (v Martine :D)


Plátené tenisky typu "Vans" s leopardiou potlačou:
Obchod KIK, Campo Di Martin, (v Martine :D)


"FUCK" legíny:
Obchod Tally Wejl, Tulip (Martin) 


Čiapka a lá Panda:
Kúpila som ju v jednom stánku neďaleko Štrbského Plesa vo Vysokých Tatrách
Cena: 9,00


Čipkované bezprsté rukavičky:
Obchod Pink Club, Mirage (Žilina)
Cena: 8,30


Set fialových koníkových náušníc a retiazky na krk:
"Novinový stánok", Mirage (Žilina) - Bol to darček k časopisu Wendy
Cena: 2,76



Tablet Prestigio Multipad 8palcový (hrozná fotka, ja viem :D)
Kúpite ho kde len chcete :D

Dajte vedieť ak sa rozhodnete niečo z tohto si kúpiť :D a ak niekto viete údaje čo mi tu chýbajú - napíšte mi :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára